Back home - Reisverslag uit Oudesluis, Nederland van Rianne Hoffer - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Oudesluis, Nederland van Rianne Hoffer - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

30 Januari 2012 | Nederland, Oudesluis

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug in ons koude kikkerlandje. En koud is het zeker! Phoe mis de warmte van Nieuw Zeeland en Australie nu al. Ik weet niet wie die sneeuw besteld had, maar van mij had het niet gehoeven haha!

Maar ik wilde nog even een laatste verhaal schrijven voor mijn trouwe volgers.

Ik ben dus veilig aangekomen na mijn lange vlucht van 24 uur. Mijn vlucht verliep helemaal vlekkeloos. Ik vloog om 14.30 dus mijn laatste dag in Christchurch bestond eigenlijk uit uitchekken en meteen door naar het vliegveld. Wat ik eigenlijk wel erg lekker vond, anders zit je ook maar te wachten tot je weg gaat. Vanaf Christchurch vloog ik eerst naar Sydney. Hier moest ik overstappen op mijn vliegtuig naar Singapore. Dit keer geen problemen gehad in Sydney en gelukkig mijn vlucht gewoon gehaald ;) In Singapore moesten we even het vliegtuig uit voor een tankstop etc. Vanaf Singapore ging mijn vliegtuig weer verder naar London. Deze 14 uur durende vlucht had ik mazzel want het vliegtuig was zo goed als leeg dus ik had 3 stoelen tot mijn beschikking. Ik heb dus lekker languit kunnen liggen en een beetje slaap kunnen pakken. Daarna nog een overstap in London om vanaf daar na 45 min weer in Amsterdam te landen. Al met al viel de vlucht me alles mee.

Aangekomen op Schiphol bij de baggageband zag ik meteen mijn vader en mijn opa al staan. Maar dit was nog niet mijn hele ontvangstcommite want natuurlijk waren ook mijn moeder, Niels, Rick en oma er. Natuurlijk kwam mijn tas als een van de laatste, wachten duurt erg lang als je weet dat aan de andere kant van het glas iedereen op je staat te wachten. Eenmaal compleet bepakt met mijn tas mocht ik dan eindelijk door die deuren lopen. Wat was het fijn om iedereen weer te zien en te knuffelen!! Dit was toch wel het moment waar ik naar uitgekeken had!

Het is wel weer even wennen om thuis te zijn. Maar ik vind het heerlijk om weer mijn eigen kamer te hebben (en me eigen bed!!) en weer lekker thuis te zijn met iedereen. Heb wel een beetje last van een jetlag, maar dat valt me alles mee, gelukkig!

Ik wil iedereen die me trouw gevolgd heeft en steeds een reactie geplaatst heeft erg bedanken. Vond het altijd erg leuk om de reacties weer te lezen :) Altijd leuk om te weten dat de mensen thuis toch nog aan je denken!

Heel veel liefs, dit keer uit het koude Nederland!

  • 30 Januari 2012 - 13:46

    Ronnie:

    Lieve Rianne,
    Ik dacht je neemt wel wat warmte mee, maar nu krijgen we winter.
    Wat heerlijk voor je dat je vlucht goed is gegaan. Fijn gevoel als er zoveel mensen je op staan te wachten.
    het zal nog wel even wennen zijn, maar denk vooral terug aan wat je allemaal gezien en beleefd hebt. Ik heb er van genoten.

    liefs Ronnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Actief sinds 17 Sept. 2011
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 17299

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 30 Juni 2016

Indonesie

06 Februari 2013 - 08 Maart 2013

Zuid Amerika

14 November 2011 - 28 Januari 2012

Australie & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: