Voorbereidingen treffen.. - Reisverslag uit Oudesluis, Nederland van Rianne Hoffer - WaarBenJij.nu Voorbereidingen treffen.. - Reisverslag uit Oudesluis, Nederland van Rianne Hoffer - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen treffen..

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

11 Oktober 2011 | Nederland, Oudesluis

Hallo allemaal,

Hierbij mijn tweede verslag, nog vanuit Nederland. Er komt toch nog best veel kijken bij onze reis kwamen we achter na heel wat avonduren op internet te hebben doorgebracht..
Een hostel zoeken bleek toch niet zo gemakkelijk als we dachten! We hadden voor in Singapore een heel leuk hotel geboekt (dachten we..) Alles leek perfect, niet duur en evengoed zag het er wel netjes uit. Dus boeken maar! Dat ging sneller dan verwacht.. Totdat ik een paar dagen later een berichtje kreeg van Nicole, die had op internet even verder gelezen over het hotel.. Bleek het midden in de rosse buurt van Singapore te staan. Haha niet echt de ideale locatie voor 2 meiden alleen dachten wij! Dus gelukkig konden we dit hotel nog annuleren en hebben we er nu een gevonden in een (hopelijk) betere buurt.

Ook voor de eerste dagen in Cairns hebben we al een hostel geboekt. Dit ziet er erg gezellig uit! En toen kwamen we er ook achter dat we rond de drukste tijd van het jaar in Sydney zitten.. Namelijk met oud en nieuw! En aangezien heel veel mensen oud en nieuw in Sydney willen vieren zijn nu al veel (goedkope) hostels volgeboekt.. Dus om te voorkomen dat wij daar straks zonder slaapplaats zitten hebben we hier ook maar vast een hostel geboekt. Verder gaan we daar gewoon allemaal ter plaatse wat zoeken.

Dus de hostels zijn geboekt, het visum is geregeld en heb ook een backpack aangeschaft. Die tas is bijna groter dan dat ik ben dus dat wordt een beetje een gevalletje van tas waar ga je met dat meisje naartoe :P

Het begint nu toch wel dichtbij te komen en de reiskriebels worden steeds erger!

Liefs x

• 11 Oktober 2011 - 20:22

Nicole:

Heet! Leuk verhaaltje weer! Heb fikse vertraging vanuit Frankfurt dus had ff tijd om te lezen ;) ik heb daar iemand ontmoet die in Australie heeft gewoond voor 7 jaar.. Zij zei dat het orkaan seizoen ook begint als wij in Cairns zijn. Ze waarschuwde ons echt dat ieder jaar wel wat ergs gebeurd en we moeten iedere dag het weer in de gaten houden.. Ze zei echt: if you see lot of rainfall

• 11 Oktober 2011 - 20:24

Nicole:

Hmm die site stuurde me bericht al:p
    Ze zei dus get the hell out of the city when orkan is coming..;) we gaan het zien!:p voor de rest heeft ze heel veel leuke dingen voor ons opgeschreven;)

Kuss

• 24 Oktober 2011 - 17:59

Ronnie Mes:

Hallo Rianne,

Ja het begint nu toch wel erg spannend te worden. Een goede voorbereiding is toch heel erg belangrijk. Gelukkig dat jullie het hostel nog konden annuleren. Dat zal toch ook wat geweest zijn, zeg. Zo beleef je nog eens wat. Veel succes verder met de voorbereidingen en liefs van Ben en Ronnie

• 15 November 2011 - 19:00

John Hoffer:

Hoi Lieverd,

je zit nu al aan de andere kant van de wereld. We gaan je allemaal erg missen,
    Geniet van je mooie reis

dag moppie, liefs

• 15 November 2011 - 20:22

Adri:

hey Rian,heb je een goeie reis gehad,en lekker gaan genieten he,liefs..........adriiiiii

• 15 November 2011 - 20:26

Alie Hoffer:

Hey Rianne.
    Hoop dat je een goede vlucht heb gehad. En dan nu maar op naar het avontuur. Geniet er van.

Groetjesssss Alie