Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Oudesluis, Nederland van Rianne Hoffer - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Oudesluis, Nederland van Rianne Hoffer - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

28 September 2011 | Nederland, Oudesluis

Hallo allemaal,

Hierbij mijn eerste verslag op waarbenjij.nu. Over iets minder dan 6 weken is het dan zover. Ik ga dan samen met Nicole naar de andere kant van de wereld! Op 14 november vliegen wij richting Australie. Wij maken eerst een tussenstop in Singapore, waar we 3 dagen zullen verblijven (dit om de jetlag, hopelijk, een beetje tegen te gaan!)

Na Singapore vliegen wij verder richting Australie. We komen aan op het vliegveld van Cairns. In Cairns gaat onze reis dan echt beginnen! Vanaf hier gaan we langs de kust naar beneden toe en onderweg komen we langs Brisbane, Sydney en Melbourne. Vanaf Melbourne (of Adalaide, net hoeveel tijd we nog over hebben!) gaan we door de woestijnen richting Alice Springs. Kerst zullen wij in de omgeving van Alice Springs vieren!
Vanaf Alice Springs is het de bedoeling om naar Ayers Rock te gaan.

Als we hier zijn aangekomen zit onze reis samen er bijna op. We vliegen dan nog samen van Alice Springs naar Sydney waar we nog 2 dagen met ze 2en zullen doorbrengen. Dan op 30 december gaan we beide onze eigen weg. Vind het idee nu nog best spannend, maar 30 december vlieg ik vanaf Sydney naar Auckland (NZ). Nicole gaat vanaf Sydney naar Hong Kong toe, om vanaf daar samen met haar vriend door Azie te reizen.

Oud en nieuw zal ik dus in Auckland vieren! Vanaf Auckland heb ik tot en met 28 januari de tijd om naar Christchurch te reizen. Vanaf daar vlieg ik weer terug naar Nederland.

Om jullie toch nog een beetje bij me te hebben, zal ik tussen het reizen door zoveel mogelijk verhalen/ervaringen/foto's delen met jullie! En zo kan ik natuurlijk ook op de hoogte blijven van wat er in Nederland allemaal gebeurd!

Veel liefs Rianne

  • 30 September 2011 - 06:12

    Adri:

    Ik ga je volgen Rianne,liefs,,,Adriiiii

  • 30 September 2011 - 06:44

    Ronnie Mes:

    Hallo Rianne,

    Wat een mooie reis ga je maken. We hopen dat het allemaal goed gaat en dat je echt ga genieten.
    We zullen je volgen.
    liefs van Ben en Ronnie

  • 01 Oktober 2011 - 14:33

    Corrie:

    Hallo Rianne,

    Poehe,was een mooie ,geweldige reis ga je maken,lijkt mij ook best wel angstig , maar je bereid je goed voor een bent niet alleen..wij gaan je zeker volgen.Ga vooral heel veel genieten en vind het erg knap dat je deze byzondere reis gaat maken.

    groetjes Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Actief sinds 17 Sept. 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 17309

Voorgaande reizen:

13 Juni 2016 - 30 Juni 2016

Indonesie

06 Februari 2013 - 08 Maart 2013

Zuid Amerika

14 November 2011 - 28 Januari 2012

Australie & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: